Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu profilami na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn, tworząc angażujące treści, które przyciągają uwagę. Tworzymy indywidualne posty graficzne i video. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe Facebook Ads, które zwiększają zasięg i interakcje z fanami. Z nami Twoja obecność online stanie się nie tylko widoczna, ale i niezapomniana!
Firma której zależy na kontakcie z klientami, musi być obecna w social mediach. Profile społecznościowe stanowią podstawową formę obecności w sieci oraz dają najłatwiejszy dostęp do klientów, którzy są siłą napędową marki.
Zyski z aktywnej działalności w sieci prowadzonej przez firmę odnoszą obie strony - klienci mają łatwy dostęp do informacji na temat promocji czy akcji marketingowych, a firma ma łatwy dostęp do klientów.
Klientom zależy na opiniach innych kupujących, ocenach, budowaniu społeczności, która prowadzi dialog, jest aktywna, wymienia się informacjami.
Aktywność w sieci w obecnych czasach - w dobie internetu - jest niezbędna do skutecznej reklamy, a co za tym idzie, osiągnięcia większej sprzedaży.
PAKIET STANDARD
1199 PLN
PAKIET PREMIUM
1899 PLN
PAKIET INDIVIDUAL
2499 PLN
Platformy
Facebook + Instagram
Facebook + Instagram + Youtube
Facebook + Instagram + Youtube + Linkedln
Posty / Relacje / Stories
8
12
18
Animacje Video
1
2
4
Orientacyjna miesięczna liczba nowych fanów
50
100
200
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowy)
300 PLN
600 PLN
900 PLN
Indywidualne grafiki / animacje postów
Stworzenie strategii komunikacji
Kampanie reklamowe (Facebook Ads)
Dedykowany opiekun konta
Miesięczny raport
Podane kwoty są kwotami netto
Spot Wizerunkowy dla Sharley Hair Clinic
Tworzymy content video, który przedstawia Twój produkt bądź usługę w najlepszym możliwym świetle. Film może mieć charakter instruktażowy, merytoryczny ale także humorystyczny! Spraw z nami by Twoi fani stali się Twoimi klientami!
Edyta Herbuś w serii filmów dla Sharley Medical Clinic
W dobie internetu największymi autorytetami dla klientów zostali influencerzy - osoby znane głównie z sieci, udostępniające i publikujące na swoich profilach społecznościowych produkty lub usługi. Znani i lubiani prezentują produkt na swoim kanale / profilu, zapoznają obserwujących z towarem, pokazują wszystkie jego zalety. Klient za radą osoby którą lubi, która jest powiązana zawodowo z reklamującym produktem, wyraża zainteresowanie i kupuje towar.
W zależności od obranego celu, dopasowujemy kampanię w taki sposób, aby jak najszybciej go osiągnąć. Przede wszystkim koncentrujemy się na precyzyjnym określeniu grupy docelowej, do której kierowane są promowane materiały. Na bieżąco monitorujemy postępy oraz zasięgi, dzięki czemu możemy szybko reagować i wprowadzać zmiany w celu optymalizacji wyników.
Każdą kampanię planujemy z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Ustalamy terminy konkretnych akcji przeprowadzanych na profilach społecznościowych i dopiero kreujemy teksty, filmy i grafiki. Masz pełną kontrolę nad harmonogramem, a wszelkie zmiany możesz wprowadzać nawet ze smartfona!
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych, firmy i marki stają przed wyzwaniem nie tylko obecności, ale i skutecznego angażowania swojej publiczności. Rok 2024 przynosi nowe trendy, narzędzia i strategie, które mogą pomóc w osiągnięciu tych celów. Poniżej przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak wykorzystać potęgę social media, opierając się na aktualnych statystykach, sprawdzonych strategiach i najlepszych praktykach.
Rozpoczynając od podstaw – prowadzenie social media jest inwestycją, nie kosztem. W 2024 roku, cennik usług związanych z zarządzaniem mediami społecznościowymi ulega znacznym zmianom, uwzględniając nowe algorytmy, narzędzia analityczne i formaty treści. Dla firm poszuk ujących agencji social media, kluczowe jest zrozumienie, jakie pakiety usług najlepiej odpowiadają ich potrzebom i celom marketingowym. Ceny mogą się różnić w zależności od zakresu działań, od prostego zarządzania profilami po kompleksowe kampanie reklamowe i strategie content marketingowe.
W świecie, gdzie każdy piksel na ekranie ma wartość, zwiększanie zasięgu w mediach społecznościowych wymaga więcej niż tylko regularnych postów.
Skuteczne strategie obejmują:
- Personalizację komunikacji, dopasowaną do różnych segmentów odbiorców.
- Wykorzystanie danych analitycznych do optymalizacji czasu publikacji i formatu treści.
- Inwestycję w płatne promocje, które docierają do precyzyjnie określonej grupy docelowej.
- Angażowanie influencerów, aby wzmocnić wiarygodność marki i jej zasięgi.
Kluczem do serc i umysłów odbiorców jest tworzenie treści, które nie tylko informują, ale i inspirują, bawią lub uczą. W 2024 roku, angażujące treści to te, które:
- Opowiadają historię marki, budując emocjonalną więź z odbiorcami.
- Są wizualnie atrakcyjne, wykorzystując moc zdjęć, wideo i animacji.
- Zachęcają do interakcji, poprzez pytania, ankiety i konkursy.
- Są autentyczne i transparentne, co buduje zaufanie do marki.
Rozumienie rynku i zachowań odbiorców jest niezbędne do skutecznego planowania działań. W 2024 roku, kluczowe statystyki pokazują, że:
- Ponad 80% konsumentów bada produkty w mediach społecznościowych przed dokonaniem zakupu.
- Wideo jest formatem treści z największym zaangażowaniem odbiorców.
- Personalizacja ma kluczowe znaczenie dla 70% konsumentów podczas interakcji z markami online.
W centrum skutecznej strategii social media stoi zawsze osoba lub zespół odpowiedzialny za jej realizację. Social media manager w 2024 roku to nie tylko osoba publikująca posty, ale przede wszystkim strateg, analityk i kreatywny myśliciel, który zna potrzeby odbiorców i potrafi je zaspokoić, budując trwałe relacje między marką a jej klientami.